O afacere in constructii se bazeaza extrem de mult pe recomandari: o firma care a facut o lucrare de calitate unui client este recomandata de acesta din urma unor rude/prieteni/colegi de munca. Insa, nu va bazati doar pe atat. Alegeti sa va faceti afacerea cunoscuta si cu alte trucuri simple si eficiente.
1. Salopete cu numele firmei
Este o dovada de profesionalism si curatenie ca toti angajatii firmei sa aiba astfel de salopete de lucru. Insa, puteti personaliza aceste salopete cu numele firmei dumneavoastra si chiar cu numere de telefon de contact sau adresa siteului la care un client poate gasi informatii despre serviciile oferite.
Daca ar fi dupa noi, am scrie pe salopete, cu litere mari, vizibile, urmatoarele lucruri:
numele firmei, plus sintagma ”lucrari constructii”
numar de telefon
adresa site (daca exista)
Sa presupunem ca angajatii vor lucra intr-un apartament. Ei vor folosi foarte des scarile sau liftul pentru a transporta materiale. In timpul acestor deplasari, ei ar putea fi vazuti si de alti locatari ai blocului, care pot deveni posibili clienti. Gasiti mai multe detalii despre personalizarea salopetelor AICI.
2. Inscriptii pe masinile de serviciu
Desigur, aglomeratiile de masini din orase nu plac nimanui. Insa poti avea ceva de castigat de pe urma lor. Daca masina firmei tale de constructii este inscriptionata corect, cei care stau in trafic alaturi de tine te-ar putea suna sau ti-ar putea consulta siteul chiar in timp ce stau la semafor. Sfatul nostru este ca, pe spatele masinii, sa pui numele firmei, numere de telefon si siteul, dar si domeniile exacte in care activezi.
Exemplu:
Firma Mea
07XX.XXX.XXX
firmamea.ro
Ne ocupam cu:
– amenajari interioare
– instalatii electrice si termice
– amenajari exterioare
– amenajari gradini
Daca ar fi dupa noi, am inscriptiona si lateralele, cat si partea din fata a masinii (capota) cu astfel de mesaje. Si, foarte important, am tine masina mereu curata: clientul care vede o masina de constructii curata va aprecia acest lucru si, evident, va putea citi mai usor mesajele scrise.
3. Afise/mostre in zonele cu lucrari
Daca observi ca o zona din jurul firmei tale este in plina dezvoltare imobiliara, poti lipi cateva afise pentru ca persoanele care se muta in acea zona sa te contacteze rapid. Pe acestea poti scrie cu caractere foarte mari serviciul prestat, iar apoi numarul de telefon de contact, siteul si alte informatii.
O practica frecventa este insa si plasarea unui soi de mostre. De exemplu, un panou cu modele de dale de pavaj sau piatra pentru pavaj se poate dovedi extrem de eficient, daca este plasat in zonele foarte circulate din zona in constructii. Panoul se poate confectiona din lemn, iar dalele sau piatra pot fi prinse de acesta.
4. Anunturi pe siteuri de profil
Aproape ca nu este firma care sa nu foloseasca siteurile de anunturi pentru a-si face cunoscute serviciile. Insa, e foarte important si cum iti descrii afacerea in anunt. Modul in care scrii titlul unui anunt si continutul sau este extrem de important, deoarece aceste detalii pot face ca serviciile tale sa fie mult mai usor gasite de catre un posibil client.
De exemplu, daca avem o firma de forare de puturi, titlul anuntului ar trebui sa fie de forma:
Forare Puturi + nume oras/judet + mesaj de captare a atentiei
Iata un exemplu clar: Forare Puturi Bucuresti – Lucrari de calitate la pret mic sau Forare Puturi Bucuresti – 30% reducere in 2017
In partea de descriere a anuntului, specificati tot felul de detalii si, foarte important, includeti informatii despre lucrari pe care le-ati mai realizat. Orice client isi doreste o firma cu experienta, care stie exact ce are de facut, indiferent de situatie. Scrieti corect, cu atentie la gramatica si punctuatie, si nu folositi prescurtari suparatoare.
Daca firma voastra se ocupa cu mai multe tipuri de lucrari in constructii, va indemnam sa compuneti un anunt pentru fiecare tip de lucrare. Astfel, daca firma amenajarea gradini, dar se ocupa si cu instalatii sanitare, faceti un anunt in care sa prezentati serviciul de amenajari gradini, unul in care sa vorbiti despre expertiza in instalatii sanitare si, eventual, unul in care sa prezentati toate lucrarile firmei. Acest lucru este foarte important deoarece clientul cauta de obicei ceva anume (fie amenajarea gradinii, fie altceva), dar da click deseori si pe restul anunturilor postate de acelasi utilizator, pentru a afla mai multe despre firma/mesterul cu care urmeaza sa lucreze.
Daca ti-a placut acest articol, te asteptam sa intri in comunitatea de cititori de pe pagina noastra de Facebook, printr-un Like mai jos: