Amenajarea unui birou complet echipat la domiciliu este destul de complexa. Intre alegerea mobilei si a unei conexiuni bune de internet, este greu de identificat pe loc varianta cea mai buna pentru tine pentru fiecare produs de care ai nevoie. Daca lucrezi si cu alte persoane in birou sau primesti frecvent clienti si tii prezentari, lucrurile se complica. Ai nevoie de niste echipamente in plus, dar si sa tii cont de acest lucru cand organizezi spatiul. Iata de ce trebuie sa tii cont cand alegi produsele si serviciile de baza.
Mobila
Alegerea mobilei depinde de felul in care vrei sa imparti camera in care iti instalezi biroul. Daca vrei un design flexibil, pentru a putea desfasura usor in aceasta camera tot felul de activitati: de la munca individuala, la intalniri si prezentari, niste mese pliante pe care le poti aseza usor unde ai nevoie ocazional, sunt o alegere potrivita.
Pentru biroul prorpiu-zis ai insa nevoie de o piesa care iti ofera si ceva spatiu de depozitare. Cele in forma de L sunt potrivite pentru a crea un spatiu de munca modular in jurul lor.
Scaunul reprezinta o investitie foarte importanta, asa ca nu cauta sa economisesti in primul rand cand il alegi. Cauta un model cat mai ergonomic, mai confortabil si mai usor de intretinut.
Lumina
Pentru a putea munci menajandu-ti cat mai mult sanatatea, la fel de importanta ca scaunul este si lumina. Pentru a avea mereu lumina optima pentru citit, este ideal sa ai o lampa pe birou. Iata mai multe modele practice de lampi pentru birou.
Computerul
Ce fel de calculator alegi depinde de tipurile de activitati pe care le desfasori: PC-ul este cea mai buna si economica optiune pentru o multitudine de activitati, Mac-ul este ideal pentru grafica si editare audio si video, iar Chromebook este o varianta avantajoasa daca ai nevoie in principal doar de instrumente pentru online: email, Google Docs etc.
Conexiunea de internet
Vei avea de ales intre mai multi furnizori in functie de pret, viteza oferita, dar si perioada pe care trebuie sa inchei contractul si conditiile de reziliere.
Imprimanta multifunctionala
Chiar daca lucrezi mai mult pe calculator, vor fi cu siguranta situatii in care vei avea nevoie sa tiparesti anumite documente, sa faci copii, sa le scanezi sau sa le trimiti prin fax. Asa ca alege un aparat cu toate aceste functii.
Ecran de proiectie
Daca in biroul de acasa tineti prezentari pentru clienti, cel mai practic este sa aveti un videoproiector, cu ecran de proiectie si indicator laser. Ecranul va ocupa ceva loc si trebuie ales si in functie de spatiul pe care il aveti la dispozitie. Iata mai multe modele de ecrane de proiectie, de perete sau pe trepied.
Surse: fitsmallbusiness.com, thebalance.com
Sursa foto: depixelart.com
Daca ti-a placut acest articol, te asteptam sa intri in comunitatea de cititori de pe pagina noastra de Facebook, printr-un Like mai jos: