Revenirea la munca dupa vacanta nu este niciodata usoara, dar puteti sa va motivati mai usor daca aveti un spatiu de lucru comod si placut. Va venim in ajutor cu cateva idei de organizare in birou, care va vor inspira sa faceti cateva schimbari binevenite in locul in care petreceti cea mai mare parte a zilei.
1. Idei de organizare in birou. Suporturi pentru instrumente
Iata cateva idei de depozitare inteligenta a instrumentelor de birou, care va vor ajuta sa le aveti mereu in ordine.
Reciclati borcanele intr-un suport pentru instrumentele pe care le folositi in mod curent. Lipiti-le intre ele ca in exemplu si folositi-le pentru a va aseza pixuri, markere, agrafe etc.
Folositi o cutie de pantofi pentru a tine intr-un loc si a muta usor paharele cu instrumentele de birou.
Iata o idee de depozitare a celor necesare, dar si de decorat, daca nu aveti spatiu suficient pe birou. Folositi recipiente simple din tabla, vopsiti-le frumos, prindeti-le in suruburi de niste clesti si pe acestia de marginea biroului.
2. Idei de organizare in birou. Folositi peretele
Incercati sa puneti cat mai multe lucruri pe perete, pentru a economisi spatiul de pe birou. Iata cateva idei de amenajare.
3. Idei de organizare in birou. Impartiti sertarul
Folositi suporturi pentru a imparti suprafata sertatului pentru diversele instrumente pe care le puneti acolo. Va va fi mult mai usor sa le tineti grupate si in ordine si sa gasiti imediat lucrurl de care aveti nevoie.
4. Idei de organizare in birou. Rafturi pentru hartii
Nu tineti o multime de hartii pe birou. Organizati-va cartile, revistele, documentele si corespondenta pe rafturi cumparate sau create de dumneavoastra.
Prindeti cu agrafe mai multe cutii de pantofi si obtineti usor acest raft practic care ocupa putin spatiu pe birou.
Creati un raft foarte incapator pe langa birou cu cateva placi de lemn.
Iata cum puteti sorta corespondenta, intr-un raft textil de perete.
5. Idei de organizare in birou. Tineti firele in ordine
Folositi clipsuri sa prindeti firele separat de birou.
6. Idei de organizare in birou. Bagaje si chei
Nu va tineti pe birou geanta, cheile si alte obiecte care va mai trebuie doar cand parasiti locul de munca. Montati niste carlige pe o latura a biroului pentru a le avea in apropiere, fara a ocupa spatiu pretios.
7. Idei de organizare in birou. Tineti un calendar la vedere
Chiar daca va puteti planifica timpul cu ajutorul aplicatiilor pe mobil, este intotdeauna util sa aveti in fata ochilor la birou un calendar in care sa va treceti programul.
Puteti sa folositi tabla cu creta, pentru a va actualiza usor agenda.
Sau clesti de birou cu zilele saptamanii in care sa prindeti mereu nou post-it-uri.
Consultati si alte idei de organizare a biroului aici.
Surse: woohome.com, lifehack.org, architectureartdesigns.com, cutediyprojects.com,
Daca ti-a placut acest articol, te asteptam sa intri in comunitatea de cititori de pe pagina noastra de Facebook, printr-un Like mai jos: