FOTO: Pixabay.com
Atunci când ești la birou, pentru a fi cât mai productiv, trebuie să ai la îndemână toate accesoriile importante care îți ușurează munca. În acest articol îți prezentăm câteva accesorii pentru birou care nu trebuie să lipsească.
Dacă lucrezi cu multe acte, cu siguranță ai nevoie de tot felul de accesorii pentru a le organiza cât mai bine. Pe lista de achiziții ar trebui să fie un capsator, un perforator, tăvițe pentru documente, suporturi de cataloage sau și dosare cu prindere pentru organizare. De asemenea, s-ar putea să mai ai nevoie câteodată și de un cutter sau un foarfece, dar și agrafe și clipsuri.
De asemenea, nu trebuie să lipsească de pe birou și un set de postituri, care ne ajută fie să punem semne la documente, fie să le lipim pe birou pentru a ne aduce aminte lucruri importante pe care trebuie să le facem.
Pentru a avea o lumină cât mai bună, îți recomandăm și o lampă de birou. Chiar dacă lumina de la birou este una bună, cu siguranță, câteodată, pentru a citi ceva, avem nevoie de o lampă suplimentară.
Dacă ai documente importante și bani ar fi bine să-ți cumperi și un seif pe care să-l ai în birou. În schimb, dacă sumele sunt cele mai mici poți opta pentru o casetă de bani.
Un alt accesoriu important este imprimanta. Analizează nevoile pe care le ai la birou și ia una multifuncțională dacă îți trebuie, de exemplu, și scanner. De asemenea, gândește-te și cât de des o folosești și vezi cât costă consumabilele, pentru că acestea sunt de fapt cele mai importante și pot influența prețul.
Dacă în biroul tău ții și ședințe de prezentare, poți cumpăra fie o tablă magnetică, fie un proiector pe care să-l folosești la prezentări.